Klachten kunnen opgelost worden!
Een goed contact met ons als uw hulpverlener is heel belangrijk. Gelukkig zijn de meeste cliënten tevreden over de hulp die het Keizerhuis biedt.
Toch kunt u van mening zijn dat u onzorgvuldig behandeld bent of dat bepaalde zaken beter hadden gekund. Uw opmerkingen of klachten bieden ons als uw hulpverlener de mogelijkheid om de dienstverlening zo nodig te verbeteren.
Probeer samen met het Keizerhuis het probleem op te lossen.
Wij stellen het op prijs om in een persoonlijk gesprek, de oorzaak van uw klacht met u te bespreken. Deze directe benadering gaat niet iedereen even gemakkelijk af, maar als wij niet weten dat u ontevreden bent, kunnen we ook niet proberen de klacht op te lossen. Een goed gesprek kan veel duidelijkheid geven waardoor we mogelijk samen tot een oplossing van het probleem kunnen komen.
Wanneer we er samen niet uitkomen dan kunt u zich wenden tot de onafhankelijke klachtenbemiddelaar ‘Er is iets misgegaan’ waarbij het Keizerhuis is aangesloten. Bij het indienen van een klacht kun je hulp krijgen van het onafhankelijk Advies en Klachtenbureau Jeugdzorg (AKJ).
Voor contact met ‘Er is iets misgegaan’ kunt u eenvoudig op onderstaande knop klikken. U komt dan op hun website, waar u meer informatie kunt vinden.